1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Modo - Timrå IK 2009-01-29


Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
RocknRolf2: nåja det var inget dåligt skottt

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Springsteen: Det var den 2-0-ledningen det! Satans skit!

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Laken: Tack för denna challe ditt JÄVLA PISSLUDER!!!!

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Det här händer bara inte.....

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Man ger bort en vansinnigt viktig match. Fyfan vad bedrövligt att se.

Backlund ska inte vara kvar i Timrå.

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
BORTAspöket lever, nu slutar jag kolla!

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Haha. Fantastiskt, verkligen.

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
MEEEEEEEEEEEEN JÄVLAR!!!!!!!!!!!

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
sargad: O.Hedman??

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
RTS: Han sänker allt och alla denne backe.

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Snoop: men suuuuuuuuck...

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Haha vilken parodi! Helt otroligt, helt oskymd helt jävla typiskt Johan Backlund.

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Yellowcard: oooohh johan Backlund chalalalalalala

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Yellowcard: Mål igen, nu orkar ja inte se mer.

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Kommer vi undan med en poäng ska jag sprätta en cola, men det gör vi högst troligt inte. Svarten eller O. Hedman sätter 3-2 innan hesa fredrik. Det är bara att kämpa ända in i kaklet i denna överGävliskt jämna serie

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Yellowcard: fast modo har tagit över matchen rejält nu...

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Ambroo: Måtte Timrå hitta en riktig målvakt till nästa säs...
Skicka backlund åt helv............

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Backlund är så jävla stressad och nervös nu efter detta så ännu en tavla ligger inte långt borta. Publiken har skrikit halsen av sig på domarn nu i 5 min så ett powerplay för modo är minuter borta bara. Drömläge Modo.

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
U137: Sammtidigt står han ALDRIG på huvudet och tok stänger till.....alrig gör han det.

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
RTS: Vi vinner.

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
han gör det bra MPS, men han måste slipa avslut lite......

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Yellowcard: Varje match, varje match.
Satan i fan, detta torskar vi.

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
erathoo: Vilket jävla skitmål!

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
erathoo: det är inte tur när det är Backlund står.

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
andyo: Inte fan är det väl Backes fel att Modo-djävlarna får en 2 mot 1 i boxplay

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
andyo: timrå trummar på... kontringsmål.

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
MB: skiiiiiiiiit turmål igen.....

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
andyo: Tycker backe har varit bra, men är duktig på att släppa in skitmål också=/

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
MED EN MINDRE... JA TROR JA ÄR KÄR!

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
T T: Den där karln har gjort sitt i den här klubben för all framtid. Han kan dra åt helvete.

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
ohhhhhhhh johan Backlund chalalalalala

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Jag orkar inte...

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
andyo: Där spelade backe till sig kontraktet med modo iaf.

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
nu räcker det... helvetes jävla målvakt

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Sonnen..avgör detta nu!!!

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
källan: Är Modo så dåliga eller är det Tik som gör dom dåliga?

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
källan: Är det så? Jag trodde att det betydde att man sög.

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Olle: Kvaleseriehockey betyder att man kämpar!

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
MB: Modo spelar ju kvalseriehockey nu så om allt går enligt planerna ska dom också ligga där nere efter denna match.

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Bragd-Birger: Ja ja ja...kör över dem och VINN matchen, skjut utav bara helvete.

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
kryptonit: hålller med, andra perren, 5 mot 5, TIK klar kontroll och bra mycket hetare, det som oroar lite är winnerborgs omåttliga glädje över att visa ut Timrå ;-)

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Nu jävlar! Avgör detta nu. Skjut, skjut, skjut. Mot den målisen kan allt gå in.

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
kryptonit: Ja, jädrars så han vevade med armen. Rena kolibrin!

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Vinnerborg blev ju helt överlycklig på 2-1 målet ju. Tycker ändå Timrå kämpar helt okej i andra perren... Lite mera distinkta, så kan detta gå vägen! Heja timrå!!

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
erathoo: Nu är sopcast-sändningen igång igen.

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
erathoo:

Lika bra det, får ju nervspel om man ska se 3:e

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Där dog sopcast länken va?

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Bra period av Tik, Tyvärr har domaren agg mot oss idag med.

Pinsam andra period av Domaren.

Sundh kung idag.

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
RocknRolf2: Är verkligen han skillnaden mellan en topplacering och en bottenplacering i PP? Nog för att han är äckligt bra i PP, men han spelar ju inte precis alla minuterna i PP, och då spelar ju andra "mindre" bra spelare i PP.

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Simmalugnt: FÅR BLI BILLINGEHOV ISF!

« · 1120048 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer