1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614958 inlägg · 6214 ämnen

Nordgren


Sv: Nordgren
Jenza:

Du ska inte underskatta Timrå IK då gör du exakt lika dant som 9miljoner andra svenskar har gjort.

TIK är bättre än du tror.

Sv: Nordgren
med tanke på att vi har 2 SM Brons och ett Silver så skulle jag tro det..

Sv: Nordgren
matsby: Jajamen vi plockar hem Foppa och grabbarna och då kan ni ju sitta där med Nordgren...Och ni har ju direkt mängder av spelar i NHL så det blir nog tufft för er nästa år. Dessutom kommer ni att ha press på er att gå lika bra som det här året och det blir nog svårt. Hoppas vi får mötas redan i kvarten det skulle vara kul att läxa upp er i ett slutspel. Har ni förresten spelat något slutspel tidigare?

Sv: Nordgren
matsby:Får du sätta på lina, jag får sätta på kaffe

Sv: Nordgren
heart: å f-n, lina satt jag på :)

Sv: Nordgren
rådbjer: lina!he,he...=)

Sv: Nordgren
heart: Jo jo! Vad går du på för nåt då?

Sv: Nordgren
rådbjer: och då ritar han på för timrå!helt klart!

Sv: Nordgren
matsby: Tror inte det! Foppa kommer nog med all sannolikhet hem.

Sv: Nordgren
rådbjer:
det kan dom ju drömma om i allafall...

Sv: Nordgren
matsby: Jajamen dom får bara tillbaka, Foppa, Påhlsson, Svartvadet o Salomonsson till nästa säsong!
Men VI har Nordgren!!!!!!

Sv: Nordgren
rådbjer:
där fick de där j-kla nolaskogsarna som hoppades på att Nordgren skulle "komma hem" tji fick dom...

Sv: Nordgren
Va glad jag blir! Cipramil vad är det mot Nordgren?

Sv: Nordgren
dr-nix: Helt jäkla suveränt. Krykan nästa tack.

Sv: Nordgren
Smokey: jo det kändes viktigt.

Nordgren
Kul att han signerat nytt kontrakt.

« · 215449
Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer