Kan vi ta en poäng i den här matchen är jag oerhört nöjd.
Kan vi spela lika grisigt som i de tidigare matcherna så kan det gå, men det kommer att bli oerhört jobbigt tror jag. Jag är mest orolig för att Jocke får en dipp.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kan vi ta en poäng i den här matchen är jag oerhört nöjd.
Kan vi spela lika grisigt som i de tidigare matcherna så kan det gå, men det kommer att bli oerhört jobbigt tror jag. Jag är mest orolig för att Jocke får en dipp.