1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Online?


Online?
Är det någon som vet om det är någon "äkta" online-rapportering i kväll? //Scroll

Sv: Online?
jag tror inte att det finns någon :/

Sv: Online?
Den finns en online på hockeyligan.se, för övrigt usel, den lovar mycket men levererar inget..

Sv: Online?
varför har inte www.internethockey.net någon service för?

Sv: Online?
Instämmer...

Den är ju totalt värdelös men skam den som ger sig. Förhoppningsvis blir den bättre så småningom och vi har säkert inte sett allt ännu.

Sv: Online?
Tydligen så leder HV med 0-1...

Sv: Online?
Timrå - HV 71........0 - 1
J Davidsson 0.19

Sv: Online?
Radion + text-tv:n duger bra

Sv: Online?
Finnarna lirar fint. Bra fart på Zäta. Darrigt försvar. 9-8 i skott för
TIK i första.
Direkt via telefon från hallen.

Sv: Online?
Jajii, inte ett öre får dom av mig så länge det är så uselt som ikväll...

"VAD KOSTAR TJÄNSTEN?
Hockey Live är en betaltjänst där vi har delat upp Elitserien i fyra delar:

18/9-22/10 Tjänsten är kostnadsfri
23/10-30/12 99 kr inkl. moms
3/1-5/3 198 kr inkl. moms
6/3-sista matchen 150 kr inkl. moms

I tjänsten ingår samtliga Lyssna, Läs och Titta funktioner. Utöver detta går det att prenumerera på SMS tjänster där du får mål och slutresultat direkt till din mobil.

Betalning sker kvartalsvis mot faktura."

Sv: Online?
Vem ansvarar för denna tjänst?

Sv: Online?
den finns på www.startsidan.telia.se så gissa :P

« · 10101
Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer