1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Orättvis vinst!


Orättvis vinst!
Timrå-laget såg närmast frånvarande ut i de två första perioderna. Malmö var hela tiden livsfarliga i sina kontringar. 0-2 och ingenting tydde på en scenförändring...

Då de rödvita hjältarna äntrade isen i den tredje perioden, hängde taggtråden ut igenom mungiporna och vilken scenförändring det blev...! 0-2 förvandlades snabbt till 2-2 sedan rann den på... :-)

Dock, detta var ingen rättvis seger! Malmö hade ett flertal lägen till 3-0. Men ineffektiviteten (samt Kapanen) var i vägen. Hur många öppna mål/lägen missade Malmö?

Klacken var också bedrövligt dålig innan mirakelvändningen...
Men, men, skit i det negativa en dag som denna. Fortsatt SERIELEDNING!!!

Spelarbetyg:
***** - Krykov
**** - Nordgren
*** - Matthiasson
** - Kapanen
* - Sjögren

Sv: Orättvis vinst!
Laken:
Klockren analys !
Delar dessutom spelarbetyget du satt.
Måste finnas en enorm moral i detta lag

FORZA TIK

Sv: Orättvis vinst!
TIK står i stort sett still i 2perioder det är därför MIF hade spelet..

« · 129851
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer