Jag förstår inte varför min kompis Jimmy Backlund är så rädd för Modo.
Visst, Frölunda har varit väldigt ojämna och mycket upp och ner. Men det har även vi varit. Dock inte lika mycket. Men, nu är jag mer och mer inne på att Modo kommer välja oss ändå.
Jag tror, precis som jag trott de senaste 5-6-7-8 månaderna att vi har lite större chans att slå ut Modo än Färjestad. Och Frölunda inte minst, även om det inte kan bli dem förrän lite senare.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Visst, Frölunda har varit väldigt ojämna och mycket upp och ner. Men det har även vi varit. Dock inte lika mycket. Men, nu är jag mer och mer inne på att Modo kommer välja oss ändå.
Jag tror, precis som jag trott de senaste 5-6-7-8 månaderna att vi har lite större chans att slå ut Modo än Färjestad. Och Frölunda inte minst, även om det inte kan bli dem förrän lite senare.