1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 100094

Sv: Hemsidan...
Farbror Hasse: Helt rätt farbrorn! Men är det inte så att man börjar spekulera i vad detta förhållande består i?
Paranoja, att lämna ut uppgifter?, oföretagsamhet?, okunnande?, etiska grunder?, showmanship -att skapa förväntan och begär?

Timrå IKs hemsida lämnar en del kvar till fantasin. Andra klubbar vänder ut och in på sig själva på sina hemsidor men blir inte ett dugg mer intressanta för det.
En del kan klä upp sig på dansen men blir inte uppbjudna för det, dragningskraften finns inte där helt enkelt...
Men att vänta på en Timrå hemsida som aldrig kommer är inte bra i längden.
Många står förväntansfulla
Jag saknar grundläggande information som lag, tränare samt info om försäsongsmatcher etc etc.

Ser fram emot en spännande vecka med ispremiär -träning samt en unik NHL-match. Ses där!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer