1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1001041

Sv: Kvartsfinaltråden
Tror nog att både spelarna i MoDo o Timrå vill ha länsderby, korta resor, sova hemma, värma hemma på fm, bra drag ...... föreningarna (kassörerna) gillar nog det också...... bra med publik, bussresor.
Chartrat plan (o övriga kostn) till Göteborg kostar väl en kvarts mille eller så per match.
Tycker MoDo spelat knackigt trots 3:e platsen i serien.... och man har inte fått det att fungera 100%-igt. Kommer inte Timmy tillbaka är det inte kul.
När det gäller Timrå så känns det som ett "sämre" lag på papperet än ifjol,
och era skador ställer till det.
MEN..... nu är det historia med knackigt seriespel, och "lag på papper"...... en kvart är en kvart o mycket kan hända. Är dock synd att en måste åka i kvarten.
Snart hatar "VI" ....Krizan, Sanny , Skröder , Styf,... alla domarna... andra lagets publik, m.m. i ett par veckor och beskrivningar av samma situationer kommer att skilja sig som luft o vatten. RIKTIGT KUL alltså..... håll i er ....

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...