mikenomad: Det är givetvis pinsamt att det fortfarande inte är slutsålt. För att inte tala om bedrövligt. Folk verkar tycka det är alldeles för jobbigt att ta sig till Timrå. Men detta scenario har faktiskt varit oroveckande ett tag nu.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Folk verkar tycka det är alldeles för jobbigt att ta sig till Timrå. Men detta scenario har faktiskt varit oroveckande ett tag nu.