mikenomad: Dom som bestämmer bör åtminstone ta sig en tankeställare kring det här med att bygga ut hallen, osv. Behövs det verkligen. Ligger hallen bra där den ligger. Varför är det så sällan fullsatt. Hänger vi med i utvecklingen.
Nu tänker jag fokusera på matcherna istället. Därav inga frågetecken ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu tänker jag fokusera på matcherna istället. Därav inga frågetecken ;)