Hej allihopa. Tyvärr kommer vi inte få någon tid att presentera den som blev årets publikfavorit imorgon på matchen. Vi hoppas att Timrå IK avser att avsätta ngn minut till oss till nästa hemma match istället.
Känns lite surt att vi åter igen blir tvingad att göra er besviken.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tyvärr kommer vi inte få någon tid att presentera den som blev årets publikfavorit imorgon på matchen. Vi hoppas att Timrå IK avser att avsätta ngn minut till oss till nästa hemma match istället.
Känns lite surt att vi åter igen blir tvingad att göra er besviken.