Smokey: Ja, var ska man annars hitta tillfredställande arkivförhållanden i hemmet om inte under badkaret? Torrt, jämn låg temperatur och mörkt. Jag tror inte dina slitzvåfflor skulle vantrivas bland matchprogrammen. Eller lagringsbeständigheten i omgivande miljö. :)
Känner mig lite som Bambi på hal is nu när jag inte har någon trygg sarg att stötta min gängliga lekamen mot, men jag blickar framåt nu, mot en framtid med mindre P1 och mycket mycket mer Allers, Slitz och Cosmopolitan. Alla har ju de där nya, moderna, och lättvättade blanka sidorna. Högglans är det nya svart. Innehåll är ute.
De enda tidningar som dimper ner hemma är när reklamkillen tappat läsförmågan och de gånger Galago vill förära mig med ett nytt album. Men så växer det mossa på mig också.
Vinn ikväll för f.. . Snälla. Jag åldras i förtid av ovissheten och ängslan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Känner mig lite som Bambi på hal is nu när jag inte har någon trygg sarg att stötta min gängliga lekamen mot, men jag blickar framåt nu, mot en framtid med mindre P1 och mycket mycket mer Allers, Slitz och Cosmopolitan. Alla har ju de där nya, moderna, och lättvättade blanka sidorna. Högglans är det nya svart. Innehåll är ute.
De enda tidningar som dimper ner hemma är när reklamkillen tappat läsförmågan och de gånger Galago vill förära mig med ett nytt album.
Men så växer det mossa på mig också.
Vinn ikväll för f.. . Snälla. Jag åldras i förtid av ovissheten och ängslan.