-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
+ 18
- Silly Season 2026-27 (5180)
- Apropå nånting... (188106)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Jag vill betona att jag INTE tänker röra ett finger i detta arrangemang! Tänkte bara lägga fram ett förslag som initiativtagarna får ta ställning till om det är realiserbart eller förkastligt?
Matchen ifjol på "Gärdehov" gick ju av stapeln kl.14 (om jag inte missminner mig?) och att då tidigarelägga arrangemanget en timma och dra igång matchen kl.13 och spela 3x20 minuter (effektiv eller rullande tid?) ha en insamling på läktaren till Lekterapin på Sundsvalls Sjukhus och efter matchen samlas i restaurangen och dricka lite pilsner, analysera matchen, käka en bit mat o ladda upp inför matchen TIK-Lule!
Kanske inget för Edström & Moverare men men..
Bara en tanke som flög i genom skallen o värd att notera!
Som sagt jag lägger mig INTE i upplägget!
BARA en idé!
Actionleffe: Nå vad säger Du?
HH: Inte så tokigt va?
Moverare: Hoppas Du kan svälja din stolthet för en kväll?
Edström: Lämna fracken hemma!
Mike66: Glöm inte skinnpajen o Timråkepsen (den nostalgiska med tallarna)... Go Mörrum GOIS Go!!!
Smokey: Nu plöjer vi kattkräken!