1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1011398

OH-flaggor
Såg att MIF körde en stor OH flagga igår på sin match, vilka vansinniga regler det finns igentligen, i Elitserien så blev ju detta förbjudet nu denna säsong men i Allsvenskan så är det ok.
Om t.ex Brynäs och Mora kört en OH flagga (ej klass 1 brandsäkert material) under de sista omgångarna så hade dom kunnat få böter (någon som vet vad straffet är förresten)?.
Men kör dom en plast OH flagga av den typ som MIF körde igår så är det okay då dessa regler ej gäller i allsvenskan eller kvalserie.

Otroligt tråkigt tycker jag då vår Tifogrupp genom åren gjort väldigt bra ifrån sig.
Kanske läge och kolla vad det skulle innebära för "straff" om man skiter i SHL och gör ett maffigt tifo.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer