Dalan: Har du någon aning vad "straffet" kan bli ? Jag har sett en del OH flaggor denna säsong men kan inte komma på vilka som använt dessa,har för mig FBK.
Har förgäves försökt få ett svar ifrån Hockeyligan med INGEN där har kunnat tala om vad som händer om man kör med en OH flagga.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Har du någon aning vad "straffet" kan bli ?
Jag har sett en del OH flaggor denna säsong men kan inte komma
på vilka som använt dessa,har för mig FBK.
Har förgäves försökt få ett svar ifrån Hockeyligan med INGEN där har kunnat tala om vad som händer om man kör med en OH flagga.