actionleif: Dom OH flaggor som finns sedan tidigare, ingen möjlighet att impregnera dessa? ska försöka få fram ett svar ifrån SHL. Det som är lustigt är att nu är det ju OK för Brynäs och Mora att göra OH flaggor i plast då reglerna inte gäller Allsvenskan eller Kvalserien..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dom OH flaggor som finns sedan tidigare, ingen möjlighet
att impregnera dessa?
ska försöka få fram ett svar ifrån SHL.
Det som är lustigt är att nu är det ju OK för Brynäs och Mora att göra
OH flaggor i plast då reglerna inte gäller Allsvenskan eller Kvalserien..
sjukt sa bull...