1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1012239

Sv: Apropå nånting...
AM: Ok...rätt förvånande måste jag säga. Kan inte påminna mig om att det någonsin annonserats för Modos matcher i ST eller Dagbladet, detta trots att andelen Modoiter i S-vallsområdet faktiskt är ganska stort.

Jo, förresten...vid nåt slutspel på 90-talet, när TIK var lååångt från ES-spel kan det möjligtvis ha varit nån annons. Men läget är ju lite annorlunda nu, x-tra kaxigt tycker jag det är med tanke på den nyligen avslutade slakten. Kan bara tänka mig reaktionerna om man dagen efter förra årets kvartsfinalslut skulle behöva läsa en annons i den egna lokaltidningen som inbjöd till Modos semifinalmatcher. Hånfullt är en snäll benämning...

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer