AM: Ok...rätt förvånande måste jag säga. Kan inte påminna mig om att det någonsin annonserats för Modos matcher i ST eller Dagbladet, detta trots att andelen Modoiter i S-vallsområdet faktiskt är ganska stort.
Jo, förresten...vid nåt slutspel på 90-talet, när TIK var lååångt från ES-spel kan det möjligtvis ha varit nån annons. Men läget är ju lite annorlunda nu, x-tra kaxigt tycker jag det är med tanke på den nyligen avslutade slakten. Kan bara tänka mig reaktionerna om man dagen efter förra årets kvartsfinalslut skulle behöva läsa en annons i den egna lokaltidningen som inbjöd till Modos semifinalmatcher. Hånfullt är en snäll benämning...
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jo, förresten...vid nåt slutspel på 90-talet, när TIK var lååångt från ES-spel kan det möjligtvis ha varit nån annons. Men läget är ju lite annorlunda nu, x-tra kaxigt tycker jag det är med tanke på den nyligen avslutade slakten. Kan bara tänka mig reaktionerna om man dagen efter förra årets kvartsfinalslut skulle behöva läsa en annons i den egna lokaltidningen som inbjöd till Modos semifinalmatcher. Hånfullt är en snäll benämning...