mikenomad: Det är väl inget förvånande tycker jag. TÅ el ÖA är samma tidning, minst 1/3 av Ångermanland håller ju på Timrå, så jag tycker det känns väldigt naturligt. Det är ju bara Ö-viksborna med 2 mils radie från den staden som kan tänkas opponera sig, men tidningen går ju ut över hela länet.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det är ju bara Ö-viksborna med 2 mils radie från den staden som kan tänkas opponera sig, men tidningen går ju ut över hela länet.