Jaji, så är det ju bara. GIF Sundsvall är sann SOUL och den som inte fattar det är tappad bakom en vagnjävel. Inget lag hänger mellan divisionerna som vi, inget lag släpper in så sena kvitteringsmål och ger bort två poäng i slutsekunderna, inget lag har så mycket jävla turbulens i organisationen... JAG ÄLSKAR GIF SUNDSVALL!!!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Cyklob:
Jaji, så är det ju bara. GIF Sundsvall är sann SOUL och den som inte fattar det är tappad bakom en vagnjävel. Inget lag hänger mellan divisionerna som vi, inget lag släpper in så sena kvitteringsmål och ger bort två poäng i slutsekunderna, inget lag har så mycket jävla turbulens i organisationen... JAG ÄLSKAR GIF SUNDSVALL!!!