Cyklob: kanske beror på att man inte har så mycket pengar, och för att man inte vågar satsa helt enkelt. Därför kommer det en massa div.2 spelare och legendarer som balla garba och ali gerba.
näe, man måste ha ett psyke som mats hård för att heja på giffarna, och det har då inte jag. kommer högst se en match på IP till sommarn, och det ska vara mot Änglarna.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
näe, man måste ha ett psyke som mats hård för att heja på giffarna, och det har då inte jag. kommer högst se en match på IP till sommarn, och det ska vara mot Änglarna.