Jag fattar inte heller riktigt varför Giffers inte satsar i Brasilien. För fan, man har ju en portugis i organisationen som kan språket och allt. Den där kommunsnubben Joao Pinheiro eller vad fan han nu heter, Du vet...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag fattar inte heller riktigt varför Giffers inte satsar i Brasilien. För fan, man har ju en portugis i organisationen som kan språket och allt. Den där kommunsnubben Joao Pinheiro eller vad fan han nu heter, Du vet...