Cyklob: Underbart? Tycker du verkligen att giffarna spelar en underhållande fotboll? För mig är det ungefär som att höra naglar rispas över en svart tavla, det vill säga helt olidligt.
Aja kanske inte är spelet som är viktigast, och är man supporter så är man supporter.
Kommer nog inte tycka synd om giffarna om dom åker ur igen. Mitt medlidande för klubben dog under en match efter laget skjutit typ 100 meningslösa långbollar och släppt in 2 skitmål i slutet av matchen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Aja kanske inte är spelet som är viktigast, och är man supporter så är man supporter.
Kommer nog inte tycka synd om giffarna om dom åker ur igen. Mitt medlidande för klubben dog under en match efter laget skjutit typ 100 meningslösa långbollar och släppt in 2 skitmål i slutet av matchen.