Smokey: Inte börjat hård tränat än????? själv har man legat på 4 timmars pass varge dag hela sommaren,,,, så the Movi man ska få känna mörkret och kylan i ladan, och likt pinockio stå där med långa näsan,,,Då man grasiös som bambi äntrar isen,,,,,
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Inte börjat hård tränat än????? själv har man legat på 4 timmars pass varge dag hela sommaren,,,, så the Movi man ska få känna mörkret och kylan i ladan, och likt pinockio stå där med långa näsan,,,Då man grasiös som bambi äntrar isen,,,,,