Där är vi totalt överens! Utnyttja kontakterna Giffers, för fan! Men jag tycker att de har blivit duktigare på sistone och jag älskar Cain Dotson - mannen som höll på att skjuta oss kvar i norrettan 1999. Jag älskar Cain Dotson!
Men Du, sluta och håll på böglag som MoDo och följ den enda sanna läran - Timrå IK! ;)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Där är vi totalt överens! Utnyttja kontakterna Giffers, för fan! Men jag tycker att de har blivit duktigare på sistone och jag älskar Cain Dotson - mannen som höll på att skjuta oss kvar i norrettan 1999. Jag älskar Cain Dotson!
Men Du, sluta och håll på böglag som MoDo och följ den enda sanna läran - Timrå IK! ;)