spAps: Så var 2008 året då verkligheten hann i kapp Modo. Ja faktum är att laget var så fruktansvärt uselt när det verkligen gällde att det finns frågetecken kring huruvida laget överhuvudtagen någonsin vann SM-guld 2007. Det kan ha varit en illussion, en nationell masshypnos...något annat förefaller så här i eftertankens kranka blekhet som helt otänkbart.