Snoop: Så ni gick vidare för att ett allsvenskt, guldmätt och febrigt lag valde att möta er? Vilken skalp...Nä, titta nu på SVT imorgon och se hur Modo och Örnsköldsvik hyllas ;-)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Så ni gick vidare för att ett allsvenskt, guldmätt och febrigt lag valde att möta er? Vilken skalp...Nä, titta nu på SVT imorgon och se hur Modo och Örnsköldsvik hyllas ;-)