... När jag tittade på det pyntade påskriset som står på köksbordet i förmiddags såg jag plötsligt att det var Jörjen Jönsson som kommit in i köket. Gul och lila i en risig kombination. Skulle inte förvåna mig om de däringa Karlstadpöjkare valt denna synnerligt fula färgkombination bara med tanke på att dom alltid spelar slutspel i påsktider. Vi får hoppas att Backlund symboliserar påskägget i resten av slutspelet:-)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi får hoppas att Backlund symboliserar påskägget i resten av slutspelet:-)
Grattis Torpet till första SM-guldet.