1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614859 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1013224

Sv: Apropå nånting...
Har precis suttit som försjunken i boken "TIMRÅ IK - en klassiker" som jag släpade upp från källaren igår. Fan vilken intressant historia vi har! Det är bara den där jävla pricken över i:et som fattas och den ska vi ta mig fan sätta dit i år. Är ni med? Med stor sannolikhet kommer jag att anmäla mig till nästa veckas E4-resa till en stad som slutar på -köping. I nuläget leder FBK på Canal+, så det lutar väl åt det småländska alternativet. Men varför inte? Jönköping är en mycket vacker stad, där jag också bodde åren 1989-1991. Jag ångrar än idag att jag flyttade därifrån, men jag fick för mig att jag skulle plugga vidare i Uppsala...

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer