DJ Hemp: I källaren? Hade du DEN boken i källaren men Hempen du gör mig bekymrad. I vårt hem finns den boken alltid inom räckhåll. Du kommer väl bortöver nästa match och pysslar om Tant Friskan?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
I källaren? Hade du DEN boken i källaren men Hempen du gör mig bekymrad.
I vårt hem finns den boken alltid inom räckhåll.
Du kommer väl bortöver nästa match och pysslar om Tant Friskan?