Tillägg: Jag har absolut noll sympatier för HV71, men när man bor i en stad och är sportfåne dras man lätt med i den lokala elitidrotten. På den tiden hette Timrå IK för övrigt Sundsvall/Timrå Hockey eller något...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Rättelser...
"med två omgångar KVAR"
"den småländska HOCKEYsagan"
Tillägg: Jag har absolut noll sympatier för HV71, men när man bor i en stad och är sportfåne dras man lätt med i den lokala elitidrotten. På den tiden hette Timrå IK för övrigt Sundsvall/Timrå Hockey eller något...