Jag hade ALLA mina böcker i källaren tills nu i natt. Så blev det när jag flyttade till Eskilstuna hösten 2004. Denna lägenhet var bara en nödlösning, men här bor jag än idag. Herrens vägar äro ougrundliga...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag hade ALLA mina böcker i källaren tills nu i natt. Så blev det när jag flyttade till Eskilstuna hösten 2004. Denna lägenhet var bara en nödlösning, men här bor jag än idag. Herrens vägar äro ougrundliga...