"outgrundliga", för fan! Jag hatar att skriva fel! Jag är perfektionist, för helvetes satan! Nåväl, nu är "Timrå IK - en klassiker" inom tre meter från mig och jag kommer aldrig att skiljas från den igen. Jag älskar Timrå IK:s historia och tycker att den är coolast av alla lags historier!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
"outgrundliga", för fan! Jag hatar att skriva fel! Jag är perfektionist, för helvetes satan! Nåväl, nu är "Timrå IK - en klassiker" inom tre meter från mig och jag kommer aldrig att skiljas från den igen. Jag älskar Timrå IK:s historia och tycker att den är coolast av alla lags historier!