Fan, det lär med all sannolikhet bli HV! Men misströsta inte, som vi spelade i kvarten kan vi spöa vilket jävla lag som helst. Jönköping är som skrivet en mycket vacker stad och jag längtar efter att få se de där jävla Rosenlunds-bankarna igen. Jag vill också att vi ska få Per Ledin (lappjäveln) ur balans! Johan Andersson kanske kan göra´t igen...?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Fan, det lär med all sannolikhet bli HV! Men misströsta inte, som vi spelade i kvarten kan vi spöa vilket jävla lag som helst. Jönköping är som skrivet en mycket vacker stad och jag längtar efter att få se de där jävla Rosenlunds-bankarna igen. Jag vill också att vi ska få Per Ledin (lappjäveln) ur balans! Johan Andersson kanske kan göra´t igen...?