Den där jävla tunisiern borde hänga på och bjuda tillbaka den öl jag köpte till honom på Aveny i torsdags. Jag hade världens respekt för honom, men inte nu längre! Fy fan, sitta där och se så jääävla cool ut i sin hood-jacka och ta emot min satans bärs. Sedan stack idioten som en avlöning. Men vänta Du bara, Ali Baba!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Den där jävla tunisiern borde hänga på och bjuda tillbaka den öl jag köpte till honom på Aveny i torsdags. Jag hade världens respekt för honom, men inte nu längre! Fy fan, sitta där och se så jääävla cool ut i sin hood-jacka och ta emot min satans bärs. Sedan stack idioten som en avlöning. Men vänta Du bara, Ali Baba!