El Maco: Oavsett motstånd (LHC eller Håve) hade jag denna fråga på lut.
Hur gör ni stockholmare? Hur många är ni? Hur många är det som är kvar? Jag kräver minst 20 pers varje bortamatch. Vore trevligt om ni dök upp i norrland också någon match.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hur gör ni stockholmare? Hur många är ni? Hur många är det som är kvar? Jag kräver minst 20 pers varje bortamatch. Vore trevligt om ni dök upp i norrland också någon match.