Just pratat med folk i hallen & Timrå är darrig nyförvärven klantar sig & verkar nervösa. Mycke bjudningar, men philip & Z är bra. Tik har ej hafft några utvisningar men det verkar som att domaren letar efter några & vill inte ta några mer HV utvisningar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mycke bjudningar, men philip & Z är bra.
Tik har ej hafft några utvisningar men det verkar som att domaren letar efter några & vill inte ta några mer HV utvisningar.