Enligt min alldeles egenhändiga slutsats kommer jag "bara" fram till att det är ES- premiär. Tittar man på andra håll i landet verkar det vara fler lag som inte är som bäst just nu???!!!! ( Om vi ska tro alla expertiser...) Kvällens skräll "so faar" är väl Mifs 0-2 underläge. Hoppas inte det är en massa hulliganer ditresta. Könjak vs Mif= falskt.
Timråvinst- givet! Men 6-2...... JAG ÄR SKEPTISK! (4-2, sista målet i tom kasse...)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kvällens skräll "so faar" är väl Mifs 0-2 underläge. Hoppas inte det är en massa hulliganer ditresta. Könjak vs Mif= falskt.
Timråvinst- givet! Men 6-2...... JAG ÄR SKEPTISK!
(4-2, sista målet i tom kasse...)