Jag måste undra vilken kille den där Fredrik Andersson är !!!!!hur kan man uppträda så där (enligt tidningarna)vad händer/hände igentligen.Skall han få komma till oss...Är vi dåligt pålästa om vissa Han har ju gjort vissa konstiga saker utanför isen, i båset mm,mm brinner han för sitt lag ....eller har det brunnit
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
**
Jag måste undra vilken kille den där Fredrik Andersson är !!!!!hur kan man uppträda så där (enligt tidningarna)vad händer/hände igentligen.Skall han få komma till oss...Är vi dåligt pålästa om vissa
Han har ju gjort vissa konstiga saker utanför isen, i båset mm,mm brinner han för sitt lag ....eller har det brunnit
Nybbe @ Härnösand Idag kl. 17:57