Ja spelar väljer Kenta att spela Ward så är det ju bara för att plocka bort spelare och det gör han ju inte på det vackraste sättet. Men han spelade ingenting i går tror jag, kikade lite mellan matcherna i går och av det jag såg på Timrås match kunde jag då inte se han.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja spelar väljer Kenta att spela Ward så är det ju bara för att plocka bort spelare och det gör han ju inte på det vackraste sättet. Men han spelade ingenting i går tror jag, kikade lite mellan matcherna i går och av det jag såg på Timrås match kunde jag då inte se han.