ajon: ja ja, ni är bra men inte bäst...och ni "går på" ökenvandring i allsvenskan, renkött och 27 års väntan på slutspel... törsten är bra tändvätska...men drick inte för fort. Men i väntan på nästa säsong gå på rockklubben Pinkerton och stötta era musikkreatörer !! my home town skrevs inte av PEO Larsson ;-) Syns nästa år, humlorna. Trevlig sommar ! Furukram
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Syns nästa år, humlorna. Trevlig sommar ! Furukram