1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614918 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1017619

Sv: Apropå nånting...
Mathias: Jo jag förstår att det är ruskigt dåligt, och inte bara faktumet att det är ruskigt dåligt utan man ska åka buss i typ 18 timmar fram & tillbaka också