Det var trots avbräcket en fruktbar resa, har kollat in matchen idag på etermediet och det var en viss divergens att betrakta från ett fågelperspektiv än att stå med tassarna på betongplattan till själva isen……..
Anmodar alla en var att anmäla sig till sista borta resan innan finalen, en buss till å vi hamnar bättre till i arenan, kanske.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det var trots avbräcket en fruktbar resa, har kollat in matchen idag på etermediet och det var en viss divergens att betrakta från ett fågelperspektiv än att stå med tassarna på betongplattan till själva isen……..
Anmodar alla en var att anmäla sig till sista borta resan innan finalen, en buss till å vi hamnar bättre till i arenan, kanske.