janssonovich: Det är jättetråkigt för dem som du nämner, och visst, det finns en mängd olika anledningar för dem som inte kan åka.
Tycker väl bara att när laget har vittring eller iaf har en chans att gå till final, vilket inte laget har varit på över 30 år, att man kunde fylla en buss.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tycker väl bara att när laget har vittring eller iaf har en chans att gå till final, vilket inte laget har varit på över 30 år, att man kunde fylla en buss.