Jean1: Usla bortförklaringar, endast de mest inbitna åker ner på en sånhär resa.
Skämt åsido. Vi är just nu 44 st + en eventuell upphämtning i Kungliga Hufvudstaden. En helt okej siffra tycker jag, hade räknat med betydligt mindre och blev lite kallsvettig när vi endast var 17 anmälda med tanke på vad bussen kostar att hyra, vi backar nog på den som det är just nu.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skämt åsido.
Vi är just nu 44 st + en eventuell upphämtning i Kungliga Hufvudstaden.
En helt okej siffra tycker jag, hade räknat med betydligt mindre och blev lite kallsvettig när vi endast var 17 anmälda med tanke på vad bussen kostar att hyra, vi backar nog på den som det är just nu.