1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614946 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1020834

Sv: Är bensinen slut?
Red Rocker: Jo men i en Semifinal,brukar det ju var någotsånär jämt.Men förutom ribbskottet hade vi väl ingen fler målchans egentligen.Så tyvärr så blev det väl en aning pinsamt till slut.