Såg Fredrik Bremberg i Sundsvall idag. Dock så var han slarvigt klädd i DIF-gympabrallor och Huvtröja så han var nog inte här för att snacka kontrakt. Dessutom hade han flickvän med sig, men det kanske man ska ha. Såg dock ingen agent i närheten.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Dock så var han slarvigt klädd i DIF-gympabrallor och Huvtröja så han var nog inte här för att snacka kontrakt.
Dessutom hade han flickvän med sig, men det kanske man ska ha. Såg dock ingen agent i närheten.