1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614946 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1023102

Sv: Är bensinen slut?
actionleif:


Jag menar mer åt andra hållet blev paff hur pass
billig biljetten var.

Jag sitter på rad 8 i ett hör/kortsida och de platserna
kostar 290 kr st i semi.