Vad roligt det är att spekulera! Arto B å Calle J tror jag mer är en önskedröm....Boustedt (Tommy) vad gör han nuförtin? fortfarande anställd av förbundet lr? Vore det ngt?
Annars är ju alltid Boorken ledig nästa säsong =p. Minns att det var nära att han hamnade här en gång i tiden, men vi tog Peo istället (tack å lov)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Arto B å Calle J tror jag mer är en önskedröm....Boustedt (Tommy) vad gör han nuförtin? fortfarande anställd av förbundet lr? Vore det ngt?
Annars är ju alltid Boorken ledig nästa säsong =p. Minns att det var nära att han hamnade här en gång i tiden, men vi tog Peo istället (tack å lov)