1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1027056

Sv: Apropå nånting...
Snoop: Håller med dig.. Malmö borde fått utvisning innan de gjorde 4-4... aja slutresultatet spelar ändå ingen roll för min egen personliga del, brynäs vann ändå och det tycker jag är förjävligt.

Svagt av Leksand att inte vinna nu när det gäller, och starkt av ett riktigt anrikt skitlag som brynäs att vinna nu när det gäller. Nu har jag väl inte sett matchen, Leksand kanske hade 100 målchanser och Brynäs 2.

Nu blir det väl förmodligen Brynäs + förmodligen Malmö som går till elitserien. Känns ju inte direkt som att Västerås eller Leksand kommer att bry sig om att kriga värst hårt om poängen mog Brynäs och Malmö nu.

Efter att ha sett Rögle spela nu så är jag riktigt imponerad, hur fan kan dom störa dom andra lagen så hårt? Luktar ett nytt Mora IK över dom.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer