Uno Gordon: Domaren dömer ju i princip bort Rögle ur ES ikväll. I ställningen 3-4, där Rögle i princip är klara för ES, släpper han först en MIF-hakning och dömer sedan utvisning för en mer tveksam röglehakning. I följande PP kvitterar MIF.
Nu behöver bara BIF och MIF bevaka serieledningen mot redan avsågade gäng.
Jag skulle ha fått blodstörtning och gjort en falling down om jag hade varit röglesupporter.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu behöver bara BIF och MIF bevaka serieledningen mot redan avsågade gäng.
Jag skulle ha fått blodstörtning och gjort en falling down om jag hade varit röglesupporter.